Jesteś w: FAQ

Gwarancja i zwrot towaru

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU TOWARU


Czy udzielana jest gwarancja na zakupione produkty?


Gwarantujemy najwyższą jakość oferowanych przez nas produktów w zakresie materiałów i wykonania. Wydajność i czas pracy podzespołów maszyn i urządzeń różnią się w zależności od zastosowania, sposobu montażu i smarowania oraz środowiska pracy. W wielu przypadkach czynniki te są nam nieznane. Nie możemy zatem udzielić jednoznacznej, stałej gwarancji czasu pracy produktu. Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie przez naszych pracowników i w razie potrzeby przez naszego dostawcę.

Czy jest możliwość zwrotu zakupionego towaru?

Albeco Sp. z o.o. gwarantuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie do 10 dni roboczych od daty sprzedaży. Zwrotowi podlegają wyłącznie towary nieużywane, nie noszące śladów montażu, nieuszkodzone, kompletne, wraz z oryginalnym opakowaniem. UWAGA! Nie ma możliwości zwrotu towaru który był sprowadzony na specjalne zamówienie.


UWAGA! Nie ma możliwości zwrotu towarów z grup: hydraulika, kleje i smary, akcesoria montażowe, nagrzewnice, ściągacze, pneumatyka, przyrządy pomiarowe, diagnostyka z uwagi na brak możliwości weryfikacji czy wspomniane urządzenie i akcesoria nie zostały użyte i uszkodzone (np. przeciążone).


Przyjęcie zwrotu towaru możliwe jest wyłącznie na podstawie "Formularza zwrotu towaru". Wypełniony formularz prosimy przesłać wraz z reklamowanym towarem lub przesłać mailem / fax-em do siedziby Albeco w Plewiskach.


Standardowe zamówienia o wartości powyżej 500 zł netto są wysyłane na koszt Albeco. Jeżeli po zwrocie towaru wartość faktury spadnie poniżej 500 zł, to do faktury doliczymy koszt dostawy towaru (ok 15 pln netto).


Odsyłany towar (zwrot towaru) należy starannie zapakować, przesłać w kartonie, ochronnej kopercie lub doręczyć osobiście do oddziału Albeco, w którym został zakupiony. Towar należy dostarczyć na własny koszt. UWAGA! Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych na nasz koszt lub za pobraniem. Po otrzymaniu zwrotu przesyłana jest faktura korekta z prośbą o odesłanie podpisanej kopii. Zwrot należności dokonywany jest po otrzymaniu podpisanej kopii faktury korekty. W przypadku zwrotu należności przekazem pocztowym od zwracanej kwoty zostanie odjęty koszt przekazu pocztowego.

Formularz zwrotu towaru dostępny jest: tutaj.


Co robić w przypadku błędów dostawy: np. ilości niezgodnej z zamówieniem?

Prosimy o kontakt telefoniczny oraz uzgodnienie niezgodności z osobą wystawiającą fakturę, jej imię i nazwisko jest podane na dole faktury po prawej stronie. Brakujący asortyment lub korekta faktury zostanie wysłana niezwłocznie.

Co zrobić
jeśli towar dotrze do mnie uszkodzony?

Wszystkie wysyłane przez nas towary są najwyższej jakości. Wady lub uszkodzenia mechanicznie mogą powstać podczas dostawy towarów, należy ten fakt zgłosić przedstawicielowi firmy spedycyjnej, zaznaczając na dokumencie odbioru, że przesyłka jest uszkodzona. Mechanicznie uszkodzone towary należy niezwłocznie odesłać na koszt Albeco. Towary zostaną wymienione na pełnowartościowe.

Panel klienta

LOGOWANIE

Nie pamiętasz hasła?

Rejestracja

Nie masz konta?
Zarejestruj się w sklepie

Zarejestruj


ZamknijNasza strona internetowa korzysta z plików "cookies", aby uzyskać więcej informacji zapoznaj się z naszą polityką prywatności.