Reklamacje
- skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo i szczegółowo opis zaistniałą sytuację (każda reklamacja jest unikalna, nasz przedstawiciel przeprowadzi Cie przez proces reklamacji i zadba o Twoją satysfakcję)
- uważnie rozpatrujemy każdą reklamację, a towar uznany jako wadliwy odsyłamy do producenta w celu badań i określenia przyczyn wadliwej pracy
- wymagamy żeby reklamowany produkt był dostarczony w komplecie (łożysko z wszystkimi pierścieniami, uszczelkami, kulkami) wraz z wypełnionym FORMULARZ REKLAMACJI ALBECO
PRZEBIEG REKLAMACJI HANDLOWEJ (np. gdy otrzymałem łożyska o innym wymiarze).
- przygotuj numer faktury i nazwę pozycji asortymentowej
- skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo
- szczegółowo opisz zaistniałą sytuację (niezgodność zostanie uzgodniona z osobą wystawiającą fakturę - jej dane osobowe podane są na dole faktury po prawej stronie)
- zgłoszenie po przyjęciu i wewnętrznej akceptacji zostanie rozpatrzone, a brakujący lub niezgadzający się asortyment lub korekta faktury zostaną niezwłocznie odesłane.
Zawartość twojej przesyłki jest uszkodzona ?
Dokładamy wszelkich starań, żeby wysyłane przez nas towary najwyższej jakości były zabezpieczone podczas przesyłki w równie wysokiej jakości sposób. Mimo wszystko, wady lub uszkodzenia mechanicznie mogą powstać podczas dostawy towarów. Należy ten fakt zgłosić przedstawicielowi firmy spedycyjnej zgodnie z procedurą, terminami oraz na druku wymaganym przez daną firmę spedycyjną. Na dokumencie koniecznie należy zaznaczyć, że przesyłka jest uszkodzona.
Mechanicznie uszkodzone towary po wcześniejszej konsultacji z przedstawicielami Albeco należy niezwłocznie odesłać na koszt firmy. Towary zostaną wymienione na pełnowartościowe.