Jesteś w: FAQ

Gwarancja i zwrot towaru


FORMULARZ ZWROTÓW ALBECO


Gwarancja na zakupione produkty:

Gwarantujemy najwyższą jakość oferowanych przez nas produktów w zakresie materiałów

i wykonania.


Czynniki wpływające na przyznanie gwarancji:


  • zastosowanie
  • sposób montażu
  • sposób smarowania
  • środowisko pracy
 

W wielu przypadkach czynniki te są nieznane i trudno je określić. Dlatego nie możemy udzielić jednoznacznej, stałej gwarancji czasu pracy produktu. Każdy przypadek udzielenia gwarancji na produkt rozpatrywany jest indywidualnie przez naszych pracowników i w razie potrzeby przez naszego dostawcę.


Warunki przyznania zwrotu towaru:


  • Albeco Sp. z o.o. gwarantuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni od daty sprzedaży
  • Zwrotowi podlegają wyłącznie towary nieużywane, nie noszące śladów montażu, nieuszkodzone, kompletne, wraz z oryginalnym opakowaniem
  • Przyjęcie zwrotu towaru możliwe jest wyłącznie na podstawie FORMULARZA ZWROTÓW ALBECO
  • Przyjęcie zwrotu towaru następuje wyłącznie na podstawie poprawnie wypełnionego formularza zwrotu przesłanego wraz z zwracanym produktem lub przesłać za pomocą maila/ faxu do siedziby w Plewiskach

Zwrotowi nie podlegają towary z grup:


  • hydraulika
  • kleje i smary
  • akcesoria montażowe
  • nagrzewnice
  • ściągacze
  • pneumatyka
  • przyrządy pomiarowe
  • diagnostyka z uwagi na brak możliwości weryfikacji czy wspomniane urządzenie i akcesoria nie zostały użyte i uszkodzone (np. przeciążone)
  • towary sprowadzone na specjalne zamówienie

 

PAMIĘTAJ, ŻE!


  • Towar należy dostarczyć na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych na nasz koszt lub za pobraniem
  • Standardowe zamówienia o wartości powyżej 500 zł netto są wysyłane na koszt Albeco. Jeżeli po zwrocie towaru wartość faktury spadnie poniżej 500 zł, to zostanie wystawiona faktura VAT pokrywająca koszty transportu.
  • Odsyłany towar (zwrot towaru) należy starannie zapakować, przesłać w kartonie, ochronnej kopercie lub doręczyć osobiście do oddziału Albeco, w którym został zakupiony
  • Po otrzymaniu zwrotu przesyłana jest faktura korekta z prośbą o odesłanie podpisanej kopii
  • Zwrot należności dokonywany jest po otrzymaniu podpisanej kopii faktury korekty


W razie dalszych wątpliwości prosimy o kontakt z naszym przedstawicielem.


Kliknij i skontaktuj się z nami: kontakt

Panel klienta

LOGOWANIE

Nie pamiętasz hasła?

Rejestracja

Nie masz konta?
Zarejestruj się w sklepie

Zarejestruj


ZamknijNasza strona internetowa korzysta z plików "cookies", aby uzyskać więcej informacji zapoznaj się z naszą polityką prywatności.