Szanowni Państwo, z uwagi na wczorajszą awarię systemu przewoźnika DPD, termin dostarczenia przesyłek może ulec zmianie. W celu zachowania płynności spedycji, część przesyłek została tymczasowo przekazana przewoźnikowi DHL. Za utrudnienia przepraszamy.
Jesteś w: FAQ

Reklamacje

Co robić w przypadku reklamacji?

Każda reklamacja jest przez nas uważnie rozpatrywana, a towar uznany jako wadliwy jest odsyłany do producenta w celu badań i określenia przyczyn wadliwej pracy. Reklamowany produkt musi być dostarczony w komplecie (łożysko z wszystkimi pierścieniami, uszczelkami, kulkami) wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Formularz reklamacyjny dostępny jest tutaj.

Jak wygląda postępowanie w przypadku reklamacji produktów FAG?

Firma FAG nie obejmuje badaniem w laboratorium w Schweinfurcie wyrobów, które nie zostały objęte określoną procedurą reklamacyjną. Z podanych względów prosimy o stosowanie następującego trybu postępowania reklamacyjnego:

1. Reklamacje jakościowe, ilościowe, asortymentowe stwierdzone przy dostawie przez własną kontrolę, prosimy o zgłoszenie do firmy Albeco wraz z wypełnionym Raportem

2. Reklamacje jakościowe zgłoszone przez użytkownika łożyska.

2.1. Prosimy o zebranie pełnego wywiadu wg pytań postawionych w Raporcie

2.2. W przypadku skomplikowanych węzłów łożyskowych, własnych wątpliwości itp. prosimy o kontakt z biurem Albeco.

2.3. Stosownie do przeprowadzonego rozpoznania Albeco podejmie wspólnie z FAG decyzje o trybie rozpatrzenia reklamacji:
  • oględziny i ocena łożysk u Klienta
  • zakres i sposób ewentualnych dalszych badań
  • decyzja o uznaniu/odrzuceniu reklamacji wraz z uzasadnieniem i środkami zaradczymi.

Jednocześnie pragniemy poinformować wszystkich naszych partnerów handlowych (firmy, które zakupują łożyska FAG do dalszej odsprzedaży), że rozpatrywanie reklamacji na wyroby FAG może następować po przedłożeniu: Raportu (FAG-Quality Service Raport), pisemnym określeniu miejsca (adresu) gdzie łożyska zostały zamontowane, określeniu osoby odpowiedzialnej za reklamację u użytkownika łożyska.

Oględziny i ocena łożyska u Klienta może następować tylko przy udziale:
  • osoby odpowiedzialnej za użytkowanie łożysk objętych reklamacją
  • przedstawiciela firmy handlowej, która sprzedała wyrób użytkownikom
  • przedstawiciela firmy Albeco, która wyrób wprowadziła na rynek polski
  • przedstawiciela firmy FAG

Wyrażamy nadzieję, że przedstawione procedury usprawnią obsługę Klientów.

Wzór raportu reklamacji produktów firmy FAG: FAG_raport.pdf (Adobe Acrobat),

Panel klienta

LOGOWANIE

Nie pamiętasz hasła?

Rejestracja

Nie masz konta?
Zarejestruj się w sklepie

Zarejestruj


ZamknijNasza strona internetowa korzysta z plików "cookies", aby uzyskać więcej informacji zapoznaj się z naszą polityką prywatności.